Falu Kammarkör välkomnar till en konsert i naturens tecken.
Visst är den vacker, vår natur?
Kom, hör hur musiken får ge liv åt vackra naturskildringar.
Kom, upplev hur musik som skaver kan väcka tankar om naturens förgänglighet.
Kom, uppmärksamma vår biologiska mångfald och få en stund av reflektion över hur vi tillsammans kan hjälpas åt för att bevara den.
Musik av bland annat: Anna-Karin Klockar, Francis Poulenc, Sven-David Sandström och Mikaela Tainiola.
Birgitta Lagerqvist, andakt
Fri entré!